Autor |
Wiadomość |
drużynowa:)
Administrator
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z domu Płeć: druhna
|
Wysłany: Wto 12:11, 18 Maj 2010 Temat postu: Święto Hufca 2010 |
|
|
termin: 18-20 czerwca
miejsce: Piaseczno
koszt: 15 zł
zgłoszenia kto idzie do 29 maja + wpłata +zgoda podpisana przez rodziców
zależy mi, aby poszło Was jak najwięcej
reszta informacji jak dostanę program
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drużynowa:) dnia Śro 22:22, 19 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zuzia
moderator
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:43, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
a ja ide ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 18:05, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
ja bym chciała pójść , ale nie wiem czy będę mogła
|
|
Powrót do góry |
|
|
Madzia
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 21DH w Uwielinach Płeć: druhna
|
Wysłany: Wto 19:53, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
a ja też jade
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drużynowa:)
Administrator
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z domu Płeć: druhna
|
Wysłany: Śro 22:32, 19 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
organizator Zapewnia:
->nocleg w namiotach na materacach,
->herbatę na śniadania i kolację,
->węzeł sanitarny
->obiad w sobotę,
->ubezpieczenie NNW,
->nagrody dla zwycięzców sobotniej gry,
->pamiątkę
->dobrą zabawę w fajnej harcerskiej atmosferze i możliwość poznania fajnych ludzi.
Na święto zabieramy:
śpiwór
menażkę
niezbędnik
rzeczy do mycia
mundur
śpiewniki
apteczkę, latarkę
prowiant będzie podane co mamy wziąć bo kolacje i śniadania będą robione dla wszystkich
Zadania: tu musimy wybrać jedno i przy zgłaszaniu podać które i kolejność zgłoszeń decyduje czy będziemy mieć zadanie które chcemy, więc szybko musimy się ogarnąć, żeby mieć co chcemy.
Każda drużyna zobowiązana jest do zrealizowania 3 zadań "Wczoraj", "Dziś" i "Jutro". Każde z poniższych zadań może być zrealizowane tylko przez jedną drużynę czyli jeśli jakaś drużyna wybierze zadanie automatycznie znika ono z listy. przy wyborze zadań decyduje kolejność zgłoszeń.
Zadanie "Wczoraj":
Zadanie polega na przygotowaniu inscenizacji do któregoś z ważnych historycznie wydarzeń z dziejów harcerstwa. W scence/przedstawieniu ma uczestniczyć cała drużyna.
Tematy "Wczoraj":
Przygotować krótką (do około 5 – 7 min) inscenizację przedstawiającą wydarzenie z historii harcerstwa
Początki:
-przetłumaczenie Scoutingu dla chłopców
-założenie pierwszych drużyn
-udział w odzyskaniu niepodległości
20-lecie międzywojenne:
-działalność na rzecz kraju
-pogotowie harcerek i harcerzy, udział w kampanii wrześniowej
Okupacja:
-założenie Szarych Szeregów
-metody Małego Sabotażu
-akcje Grup Szturmowych
-udział w Powstaniu Warszawskim
Okres PRL:
-rozwiązanie ZHP, włączenie do ZMP
-reaktywacja ZHP
-służba w czasach PRL
Zadanie "Dziś":
Zadaniem drużyny jest przygotować pracę manualną (rękodzieło) przedstawiające lub odnoszące się do konkretnego dowolnie wybranego harcerskiego zwyczaju. Oceniana będzie kreatywność nakład pracy potrzebnej do wykonania zadania, estetyka wyniku końcowego. Współpraca członków drużyny podczas tworzenia pracy.
Zadanie "Jutro":
Tematy "Jutro"
Przygotować krótką prezentację wylosowanego zagadnienia o przyszłości harcerstwa(technika dowolna)
Jak będzie wyglądał obóz za 20 lat?
Jak będzie wyglądał mundur za 20 lat?
Jak będzie wyglądało terenoznawstwo za 20 lat?
Jak będzie wyglądał mój hufiec za 20 lat?
Jak będzie wyglądała samarytanka za 20 lat?
Jak będą wyglądały szyfry, łączność za 20 lat?
Jakie będą nowe specjalności za 20 lat?
Jak będą wyglądały symbole - Lilijka , Krzyż za 20 lat?
Jak będzie wyglądała moja drużyna za 20 lat?
Jak będzie wyglądało Prawo Harcerskie za 20 lat?
Jakie będą stopnie Harcerskie za 20 lat?
Jak będzie wyglądał biwak za 20 lat?
Jak będzie wyglądała zbiórka za 20 lat?
Jak będzie wyglądała Kronika (drużyny, hufca) za 20 lat?
jak widać musimy coś wybrać, wiec czekam na propozycje, w następnym temacie niech powstaje lista osób które jadą
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drużynowa:) dnia Pią 13:19, 21 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drużynowa:)
Administrator
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z domu Płeć: druhna
|
Wysłany: Pią 13:23, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Proponuje :
wczoraj:
Akcje małego sabotarzu
dzisiaj:
tu musimy wymyślić...
jutro:
Jak będzie wyglądał mundur za 20 lat?
ej co Was zawiesiło i wy nic żadnych propozycji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Madzia
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 21DH w Uwielinach Płeć: druhna
|
Wysłany: Sob 9:56, 22 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
może być
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drużynowa:)
Administrator
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z domu Płeć: druhna
|
Wysłany: Wto 12:02, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka .................................................................... w biwaku z okazji Święta Hufca Piaseczno w terminie 18-20 czerwca 2010 roku w Piasecznie
podpis................
18.06- zbiórka pod szkołą o 15.10 ( na 16.00 mamy już być w Piasecznie, jedziemy pksem- 5 zł bilet)
20.06- koniec około 14.00- 14.30 jak będzie autokar to wszyscy jedziemy do Uwielin i z tond odbierają Was rodzice, jak nie bezie to muszą was rodzice odebrać z Piaseczna (czy będzie dowiecie się na zbiórce)
15zł- składka ustalona przez organizatorów + 5zł na bilet autobusowy =20zł
Na święto zabieramy:
śpiwór
menażkę +kubek+ niezbędnik
rzeczy do mycia
mundur i koszulkę drużyny
ubranie wg uznania na biwakowanie prze 2,5 dnia
śpiewniki
latarkę
prowiant (na zbiórce ustalimy co wziąć)
jakieś picie i ewentualnie coś słodkiego
Pakujecie się w jeden plecak!!!
Zgody i kasę musicie najpóźniej dać do 31 maja (poniedziałek) bo musze wysłać zgłoszenie i listę osób, i wpłacić pieniądze ( do dh. Magdy Rzeszotek lub do dh. Doroty Tomczak)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drużynowa:) dnia Śro 16:30, 26 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
drużynowa:)
Administrator
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z domu Płeć: druhna
|
Wysłany: Śro 16:31, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
co was wywialo z forum wszystkich naraz...
nikt poza tymi osobami na liscie sie nie wybiera??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drużynowa:)
Administrator
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z domu Płeć: druhna
|
Wysłany: Śro 16:37, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
do Angeliki i Agaty L. i do Karoliny i Adrina czy wy idziecie na święto hufca???
bo Was nie ma w szkole i nie dostaliście zgody, więc tu się wpiszcie a zgody wydrukujcie sami, jak coś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 13:11, 04 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
te zadania mi pasują, a do zadania ''dziś'' proponuję może ognisko harcerskie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|